Back to work

Idag kl 13 ska jag tillbaka till jobbet, i alla fall i 7 timmar. Jag har faktiskt saknat de där söta gamlingarna (och jag hoppas att de som inte är dementa har saknat mig med).

Tur att jag har sovmorgon i alla fall! Kunde inte somna förrän 06 30 i morse. Det var min första sömnlösa natt på säkert 6 år. Känns ju något trist. Det positiva är att jag nu känner mig mycket piggare än de nätter jag sover normalt. Konstigt det där. Den sömnlösa natten beror på att jag, med min scenskräck, ska gå modevisning. Skoj ska det ju bli, men det är riktigt, riktigt nervöst.  Vi får se hur det går och jag hoppas att jag ska klara det utan men för livet.

Äntligen börjar snart den där kursen på universitetet, bara liite mer än en vecka kvar. Ska bli så skönt att göra nåt annat nu än att bara jobba. Samtidigt har jag avstannat i mina jobbsök vilket inte är bra. Det får jag ta tag i senast torsdag om jag ska få ett jobb i höst. Jag MÅSTE ha ett jobb då.

Nu ropar mina marsvin på mig. De vill ha rent i buren. Då får väl jag komma till deras undsättning.

image4

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback