Sinnesförvirring och totalt hjärnsläpp

Igår. Fredagkväll. Förfest hos Jonis.
Josefin har inte druckit på ett tag så hon satsar lite på stort den här gången. Då kan det bara gå på ett sätt. Det visste jag ju! Likförbaskat ska jag underskatta alkoholens kraft varenda jäkla gång.
Heja mig. Fy.

Resultat av dagens efterforskningar:
Ett antal oläsliga sms har skickats
Ganska många samtal ringda av MIG till en och samma person. Jag är i alla fall förlåten, om jag ska tro det
Oändligt många bilder på okända personer fanns på kameran. Inklusive ett på han som jobbar i pizzerian.
Jag upptäckte ett hål i min tröja
Jag har handlat för många fler hundralappar än vad jag borde.

Slutsats: Jag borde aldrig mer ens få för mig att syssla med något så befängt som alkohol någonsin igen.


 --> Obefogad fylleglädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback