Hemma efter en seg stängning

Men imorgon tar vi nya tag. Oh yes.

Vi har fortfarande inte fått reda på något om lägenheten. Så jobbigt att behöva vänta på precis allt. Ingenting går varken smidigt eller smärtfritt. Ifall vi får lägenheten kommer nästa problem. Betala två månaders dubbelhyror. Vi hoppas verkligen att detta går att lösa.

Det är så hemskt mycket att tänka på just nu. Är helt överväldigad. Till råga på allt har jag fått tillbaka min hemska eksem som jag blev sjukskriven för och.... jag har fått inflammation i tandköttet och det har liksom spridit sig till kindbenet. Hoppas det går över snart i allafall, bulan har i alla fall börjat försvinna. Men det löser sig, sa kärringen som sket i vasken.

Men åhh, blir i alla fall glad när jag tänker tillbaka på lördagskvällen. Så himla bra blev det. Spontana grejer blir alltid bäst. Alltså ska man aldrig planera någonting. Fast jag vet inte, det är väl inte direkt heller någon världslösning på allt.

As we speak står det ett gäng killar mer tjejröster utanför fönstret och sparkar boll. "Uhh" låter det. Och "wow" "hehehe".
Jag undrar verkligen över vitsen att sprarka en boll kl 02 30. Alltså, de sparkar en boll i mörket. Frågan är om det blir lättare eller svårare att göra mål eftersom man förmodligen inte kan se den så bra.


Sängen nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback