CARL-JAN in my heart 4-ever

Det är så jag säger det till dig Carl-Jan. Min C-J. Man kan ju inte annat än älska den mannen. Han är som en blomma i öknen, en soluppgång. Vacker, rolig och trevlig. Han är ju inte direkt någon född dansare, men han är ju the C-J. Det räcker gott och väl. Om alla vore som Carl Jan vore världen en mycket trevligare plats.

Bild från norden.org

Måste även göra honnör för ännu en "dansare" i Lets dance, nämligen Hasse Aro. Han är för mysig han. Synd att den gullegrisen åkte ut idag. Det var nästan så man grät en skvätt.

Nu ska jag lägga mig till ro. Jag ska tänka Carl Jan, andas Carl Jan, till och med drömma och Carl Jan. I love you, C-J.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, alltså gud vad han är underbar...tror jag är hemligt kär. och jag är fan seriös! love him!

2009-02-09 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback