"Det är synd om dem som ska ta studenten"

Så tyckte jag i smålandsposten för typ 3 år sedan. Då flyttades nämligen sommarlovet fram en bit, så att kära gamla hulsfredsfestivalen blev lidande. http://smp.se/nyheter/tummen-ner-for-forlangd-vartermin-i-vaxjo(128178).gm
Lite kul, jag kommer ihåg känslan, jag var kallsvettig, skulle jag behöva SKOLKA för att kunna gå på festivalen? Hur skulle jag någonsin komma över att missa något sådant? Jag skulle suttit där, i 40-års åldern och ångrat mig djupt, gråtit mig till söms och frågat mig "vad är en bal på slottet"?.
Jag gillar den bittra minen jag har på bilden med. Eller minen vi alla tre har. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Jannike Persson

studenten var i särklass det bästa jag varit med om! håller du med?? :)

Postat av: Josefin

ABSOLUT! Den dagen glömmer man nog aldrig! =)

2009-02-10 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback