Död, med miljoner på banken

Jag är ingen sparmänniska direkt, tyvärr. Så jäkla synd. När jag tänker skattepengar, tänker jag inte "Spara". Jag tänker på allt annat i världen, typ: Färga håret!, nytt smink!, fixa bländvita tänder!, resa! Även om jag inte uppskattar den sidan av mig själv brukar jag tänka att vissa kan ha mängder med pengar men ändå se ut som en tråkmåns, ha tråkigt hem, o.s.v. Sen sitter de där, 80 år gamla med miljoner på banken och sen dör dem. Grattis liksom.
Nä, då är det nog bättre att vara som mig ändå. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Nabil

Hade alla varit som dig hade jag haft lite för många flickvänner va

2009-02-10 @ 13:11:46
Postat av: Hannah

det vet du väl att den som har mest när han dör han vinner, hihi, så spendera på josefin:P

2009-02-10 @ 15:58:02
Postat av: Jannike Persson

jag säger såhär: man kan dö imorgon, och vad gör det då för nytta med en MASSA sparat? :) däremot är ju spargris ganska bra för då kan man få ihop ett par hundra på ett år!

Postat av: Martina

Pengar är till för att spenderas;)

2009-02-10 @ 18:34:44
URL: http://missisnorth.blogg.se/
Postat av: Nora

Jag håller absolut med dig Josie! (kan bero på att jag är exakt likadan :p)

2009-02-10 @ 21:36:06
URL: http://norish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback