En gång i tiden

Nej jag kan inte gilla trädkullen. One tree hill är bara för amerikanskt töntigt. Går icke.

Jag hittade gamla bilder i min dator, vissa av dem låg i en mapp som låg i en annan mapp som låg i en till mapp som sen låg i en fjärde mapp. Det är sån jag blir när jag sitter ensam hemma. Som ett apatiskt dreglande gammalt monster sitter jag här framför datorn. Det blir en tvångstanke bara. Måste....sitta....vid....datorn. Dregel, dregel. Fosterställning. Trots kramp i rumpan kan jag inte ta bort mig.
Nabils drift mot snabbmat fungerar på ungefär samma sätt, så  han är påväg till ett sådant place as we speak.
Här har ni mina looks under de senaste 6 åren. Nästan. Jag har med flit valt bort den absolut fulaste tiden vilket var ungefär mellan -94 till -04. Inte för att jag på något sätt antyder att många av de här skulle vara snyggare.

1992

Här var min experimentiella period. Mycket hattar, användande av mormors bh och smink m.m.

2004

Moppen var en sann vän i vått och torrt. Även om den lade av en gång mitt i en rondell på hovshaga.
Det var en lila crescent compact från 70 talet eller nåt.

2005

Jag gillade flätor, mycket flätor. Trodde nog jag var rätt cool också.

2006

Jag hade börjat festa och tyckte att jag hade fått in en häftig look.
Det tycker jag inte nu.


Jag färgade håret i en lite kissgul färg av någon anledning.


Jag hade en härlig sommar

2007

Jag fick klippa av mig halva håret bara för att jag bestämt skulle ha den kissgula färgen.


Jag tog studenten, hade druckit mig full som ett as, och lipade därför som en galning.
Därav mitt svullna ansikte.

2008

Jag var i linköping och tog denna bilden. Att forma munnen till ett russin är tyvärr gammal vana,
men den gången tog det priset.


Så det kan gå! GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har några förslag, men jag måste kunna komma in på din blogg nu. Vill du komma hit och fixa eller litar du på mig och lämnar ut ditt lösen, du kan ju byta så fort jag är klar!

Postat av: Nora

du är en sån där ständigt good looking girl! jävla dig! <3

2009-02-04 @ 17:50:08
URL: http://norish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback