Godmorgon

Nu har jag precis klivit ur sängen. Japp japp. Mår ändå lite bättre idag, fast illamåendet är kvar. Det där om farliga produkter tar vi när jag är helt frisk. Det är jobbigt att vara seriös nu nämligen.

Hemmet ser verkligen ut som ett litet helvete nu. Inte kul. Små dammråttor myser i klungor på golvet, disken är rätt brutal och toaletten läcker. Toaletten är ju egentligen inte något vi kan göra något åt men man vill ju inte kalla hit männen med verktygen när det ser ut såhär. Det får vänta.

Jag såg att Desperate housewives börjar igen den 3 mars. Jag räknar dagarna. Det är nog den bästa serien genom tiderna. Serier brukar ju inte direkt hålla sådan klass i vanliga fall. Se bara på Days of our lives. Om jag kollar på ett avsnitt idag behöver jag inte kolla igen förrän efter ungefär 2-3 månader. Ändå är det svårt att låta bli att titta. Det är så dåligt att det blir så otroligt underhållande. Jag antar att vi har ett komplicerat förhållande, Days of our lives och jag.

Jag hittade en bild på seriens förvuxna snorunge. Jag blev förvånad, trodde inte hon kunde se så bra ut.

"Samantha Brady"
http://www.lasplash.com/uploads/2/Matthew_Shepard_Honors_9.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback