HOJ I STUGAN

Tjenare kisar.

Msndejten gick finemang. Nu har jag alla små bilder.

Nabil är precis hemkommen från tandläkaren. Hans mun är helt sne, bedövningen är fortfarande i, det är läckert när man hör hur han suger in spottet då och då när det börjar rinna. Finfint.

Idag hade vi tvättid kl 10. Klarade vi det? NEJ. Jag visste det. Jag visste att det aldrig skulle gå. Jag tänkte berätta en liten hemlis som inte nabil vet om. Jag vaknade nämligen till kl 9 50. Hade vi rusat upp då så hade vi hunnit med (man måste nämligen låsa upp exakt kl 10, annars så är förblir den låst). Men jag orkade helt enkelt inte. Så jag låg kvar där tyst som en mus för att inte väcka honom. Jag lyckades. Fast nu ångrar jag mig.

Nu ska jag snart käka lite, ska jobba om exakt två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback