Ikea

Ikea är min favourite place on earth, skulle man kunna säga. Ikea kan allt, stilen, färgerna och designen. Hur som helst har vi fått tag på lådorna till vår lilla expeditbokhylla. Nu har vi suttit och knåpat och knepat i ungefär två timmar. Det är inte alltid det lättaste när det är sådär pilligt och man har en liten gnällis under sig. Man ska aldrig väcka den björn som sover, eller hur man nu säger. Men det gick prima. Än har vi inte fått något klagomål.
Först blev det väldigt snett och konstigt, men med Nabils expertis kunde man enkelt åtgärda detta. Skruva på en liten skruv så var det fix färdigt. Ikea kan allt. Det blir aldrig fel om man gör på rätt sätt. 

Efter att ha väntat i vad som kändes som en hel evighet på msn blev jag stood up av min dejt. Hon sa; det är inte dig det är fel på, det är mig. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna komma över detta. Vi ska göra ett nytt försök imorgon, se om vi kan lappa ihop vårat förhållande igen. Endast tiden kan utvisa om detta är möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback