Iklädd endast en rund plastbit.

Nu är jag hemma igen efter åter ett långt arbetspass. Vilken lättnad.

Innan jobbet åkte jag och min boy till Ica för att hämta våra maskeradkläder vi hade beställt. Vi var så himla positiva och nöjda över oss själva . Äntligen var vi liksom REDO på riktigt för en maskeradfest. När jag tar emot lådan känner jag hur lite den väger. Därför blev jag tvungen att öppna den så fort vi kom in i bilen. Min outfit; check. Nabils... sköld; check. Hallå var är romardräkten? Inte där. Den var slut tydligen. Det enda vi fick var som sagt den tillhörande skölden. De tycker nog att det är en jättebra idé att springa runt näck med en skyddande sköld på det hemliga stället.
Det bästa som kunde ha hänt, med andra ord, såhär dagen innan. FAN.



JAMEN JAHA säger ni. JA säger jag.

Just nu vill jag bara hoppa in i duschen och duscha av mig allt som har med jobbet att göra. Men tack vare en viss person som bor nedanför, är detta omöjligt. Man får passa sig när man bor i lägenhet. Man får inte gå på golvet efter kl 22, man får smyga. Vissa "ska upp tidigt" dagen efter. KUL att det är så lyhört då. Lika KUL är det att man inte kan svälja sånt när man valt att bo i lägenhet. Här får man liksom stå ut med sådana företeelser. Jag hör när folk utför sina behov, snuskar sig på nätterna, snarkar och hostar. Men jag klagar inte. Den dagen jag gör det får jag nog tänka över en flytt, det borde gälla alla.

Nu ska jag ägna mig åt min bästa vän, nämligen min lille spray tan. Den har väntat länge nog.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jannike Persson

Inte nog med att det är lyhört, du måste stå ut med gnälliga grannar, det är nog nästan värre vågar jag påstå! Hoppas allt är bra med dig annars gumman!! Kram Jannike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback