Laddad inför morgondagen

Linköping för hela slanten ja. Så äntligen blir det av, slippa växjö lite. Inte för att en natt är mycket att skryta med men det är i alla fall något.

Min ärta på långfingret är numera borta. Nu är det en inbuktning istället som det läcker vatten ur. Bra om man skulle bli törstig och inte orkar gå och hämta vatten!

Nu är det bara packningen och djuren kvar av dagens obligationer, inte så pjåkigt det inte. När man tror man inte orkar mer har man bara snuddat vid toppen på isberget. Jag är en duracellkanin. Jag bara går och går och går. Men nu måste jag skynda mig till dagens spraytanning och resten. Tiden är knapp, det är ju bara 40 min kvar tills sista punkten på schemat ska vara nådd.



En gammal bild på mig och Nora, maskeradfixaren, men den får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback