Miss Zombie

Idag och tre dagar till ska jag jobba de fruktade arbetspassen. Nämligen 15-01. Det är inte så fruktat egentligen men mindre kul när man måste göra samma grej under så många dagar i rad. Blä för det.
Något som är roande däremot är Judge Judy som visas på TV i skrivande stund. Hon är riktigt ashäftig. Tänk att vara sådär kaxig och högljudd ett helt liv. Jag ska också bli sådan när jag är i den åldern.

Nu har jag käkat asgod gröt och druckit kaffe. Jag börjar vakna till liv, sakta men säkert. Jag blir dock aldrig mig själv förrän runt 7-tiden på kvällen tyvärr. Sorgligt men sant. Det är därför jag måste vara uppe så sent, jag måste ju få hinna med att umgås med mitt vanliga jag innan jag måste vakna upp som zombiejaget.

Nu ska jag mata alla djur och sminka mig, sedan bär det av mot jobbet. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback