Misslyckat oxkött

Ja det var ju jäääääääävligt lyckat. Vi tänkte vara asfina och äta oxkött. Då vill man ju ha det sådär härligt saftigt med lite rött i mitten. Grejen är att det blev typ rått och smakade som om man tuggar på senor. MUMMA. Hur som helst så var couscousen och kantarellsåsen god. Men nära skjuter ingen hare.

Nu har vi kladdkakan i ugnen i alla fall. Får se om den blir lyckad. Om inte- så kommer jag call it a night.

Vad är grejen med smuts egentligen? Smuts i lägenheter. Man städar, efter en halv dag ser det lika jäkligt ut som innan. Ändå tycker jag inte man plockar fram så värst mycket. Jag vet inte. Jobbigt är det i alla fall. Överallt ser jag sånna bomullstussar belamrade med gammalt smink. Jag blir tjurig och tänker att VISSA personer är så himla klumpiga. I nästa sekund kommer jag på att det endast är jag som använder bomullstussar till smink. För övrigt är det även endast jag som använder smink i det här hushållet. Det bästa med att bo ihop med någon är att man alltid kan ha någon att skylla på, även fast man vet att man har fel. Det är guld värt <3

Det här måste vara Nabils fel. Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback