Oj oj oj

Varför, varför ska det vara så svårt att vakna? Hopplöst. På grund av att vi inte steg upp tidigare så har vi en väldigt tight tidsplan idag.

13 :30: Äta frukost
14:15: Sminka över mitt trötta ansikte
14:40: -Åka till Nabils kompis och hämta en del av en vattenpipa (?)
            -Hämta ut tågbiljetter
            -Systemet
15:45- 20:00: Jobba
20:15: Hälsa på min familj hos pappa
22:00: Byta på marsvinen och katten
22:30: Diska, städa
00:00: Packa
01:00: Måste ju hinna med ett till blogginlägg sen.
01:30: Sova

Imorgon ska jag även på något sätt lyckas stiga upp kl 07:30 för att ta tåget. Gud vad rööörigt. Orkar inte stressa on my free time. Blä. Nabils jäääkla töntiga och dåliga musik spelas också just nu. Synd att vi har våra datorer jämte varandra. Högtalaren är precis i höjd med mitt öra. Precis när musiken lugnar ner sig så skriker en gubbe i falsettröst medan de slår på trummor. Snyggt liksom.

Helst av allt skulle jag bara vilja gå ut och göra snöänglar bara för att det var så himla längesedan. Nu finns det inte tid för sånt längre. Tänk om jag vetat det när jag var 7. Då hade jag lipat. Men det gör jag inte nu.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: jouni

trofan du är stressad, ofta man orkar ha tidsschema!! chilla! :D

2009-02-06 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback