Stronger than ever

Jag vet att jag skriver så sällan nu. Tiden räcker helt enkelt inte till när man jobbar nattpassen. Men men jag kommer återkomma på måndag, stronger than ever. Då ska ni få se på bloggning på hög nivå alltså. Yes yes.

Har precis satt mig vid datorn efter att ha kommit hem och typ... käkat hårtabletter. Bara så ni vet förresten, funkar det asbra. Håret växer mycket snabbare än vanligt, och jag tror inte det har att göra med placeboeffekten. Jag tror verkligen inte det. Det känns som om det har blivit lite tätare med hår i hårbottnen till och med. Det ni. Friggs Silicatabletter måste ni testa. 4 om dagen ska man ta. Do it!

Fick uppleva en smärre översvämning under arbetets gång. Två snarare. När vi precis svabbat bort de första typ 50 litrarna med vatten som låg på golvet, och lämnade det för en stund , återkom det med samma kraft igen. Då fick vi göra om hela skiten. Detta kostade oss nog sammanlagt en timme, vilket är förödande när man ska hinna med allt man ska. Nåväl, det gick som det gick och nu sitter jag här med mina såriga händer och påsar under ögonen.
På två veckor har jag förvandlats till ett skelett och jag går nu i alla gamla avlagda byxor. Men från och med måndag ska jag äta upp mig till mitt forna jag, så här vill jag bara inte se ut.  MER MAT ÅT FOLKET så här i lågkonjunkturen och allt!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback