Konsten att ta riktigt bra bilder

Nu är allt fix färdigt, det enda som nu återstår av dagen är ett varmt bad. Det var ju typ en vecka sen sist. Skämt åsido, det är så rent här nu. Det doftar fräscht och lite mat. Helt perfekt är det.
Idag kom jag att tänka på när jag och min kompis hade åtagit oss ett spionjobb.
Vi var kompanjoner som inte vek oss för rättvisa. Vi åkte runt på sommarsoliga vägar genom småland för att köpa cigg, alkohol och spela på hästar. Vi var blott 18 år och perfekta för jobbet. Bad inte kassörskan om leg fick vi gå in till chefen i affären och lämna vårat protokoll. Vi släppte bomben. "Tyvärr har inte er personal skött sig vad gäller bla bla bla..." Vilken makt vi hade. MOHAHAHA
Vilka tider!

Alltid när jag är med om något spännande tar jag kort från bilen. Grejen är att bilderna aldrig blir bra, likförbannat ska jag promt ha åtminstone EN bild från bilperspektiv. Här följer några av många exempel:


Spionjobbet


USA

Istanbul


Stockholm (visserligen på stående fot, men jag försöker ändå skapa en illusion av att sitta i bil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback