Välkommen hem Josefin

TACK!

Helgen var perfekt. Så skönt att träffa gamla vänner, när man ses efter för många månader så är det ändå som om man tar vid där allt slutade. Skitkul hade vi. Synd bara att bankomaterna inte fungerade där bara. Liksom, bye bye utekväll. Men vi fick det minst lika bra utan krogen.

Nu har vi suttit på tåget i några timmar så jag är lite småseeg. Men lycklig. Hittade nämligen massa gryyyyymt billiga grejor på Gina igår. Det var inte alls utplockat där trots rean. En pälsväst för 29 spänn liksom. Tack för den, har letat hur länge som helst efter en här men den billigaste jag kunde hitta var en för 500. Sånt där dyrt köper jag bara inte. Jag är rätt snål när det kommer till kläder, över 300 kr kommer inte på fråga.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och vänta på bilder som ska skickas. Jag har nämligen en dejt på msn ikväll som jag inte får missa. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback