Hej alla glada

Mycket snack och lite verkstad gäller det mesta men när det gäller en särskild person i Linköping har det nog tagit priset.
Henne har jag lovat att komma och besöka snarast, det lovade jag redan i april förra året. Har det blivit av? Nej, såklart inte. Saker blir aldrig av när det gäller mig tyvärr, åtminstone inte på väldigt, väldigt länge. Men nu är det bestämt, bokat och klart. Nästa lördag bär det av. Jag känner mig lite sådär präktig på nåt vis nu. Tänk att det blir av! DET BLIR AV.
Perfa. Att det ska vara maskerad kände jag mig först inte lika positiv till, men med hjälp av det revolutionerande internet kan jag nu inte vänta med att få klä ut mig. 

Jag tänker ofta på Nabil, och då går det ju inte att undgå att fundera lite över varför och hur han egentligen kan vilja vara med mig. En månad är jag väl okej om man har kommit mig så nära, men inte när det blivit till år. I en blogg är det ju idag nästintill obligatoriskt att vara självutlämnande, hjärtlig och ärlig. Idag tänkte jag börja med ärlig, och det hjärliga tänkte jag slänga in någonstan i slutet av inlägget. Nåväl, åter då till dagens frågeställning. Vad många inte vet om mig är att jag är:

- disträ
- konstant trött
- tråkig
- retlig
- fantasilös
- dålig kock
- lat
- deppig
- smutsig
- stökig
- utseendefixerad
- lever aldrig i nuet
- brist på kunskapen att visa någon som helst uppskattning. 
 
+ skämtig
+ har drömmar (även den kan bli till minus om de aldrig upfylls)

Tack för att du står ut med mig, jag förstår inte hur du gör det, men ATT du gör det är ett under.
Vad jag vill säga med detta är att det stämmer verkligen som de säger, det finns någon därute för alla.

Det där sista mina vänner, det var det hjärtliga!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tycker faktiskt att du är en mycket bra kock! och dessutom är du superrolig!

och om man är smutsig betyder det att man har ett liv och inte sitter på sin röv:D

och alla mina spans kompisar tycker alltid du är supersnygg fasten jag kanske inte säger det....så du inte får vattenskalle:D:D:D

hihi=)

och sen så har du smak, stil och kämparglöd med... och bla bl....

:D

2009-02-02 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback