Vit är fi(n)t

Jag GLÖMDE ju säga det näst roligaste som hände idag. Jag har köpt ny vinterjacka! Det var liksom två år sedan sist. Fan vad glad jag är. Och den är VIT. Jag har alltid haft svarta, möjligtvis bruna jackor i hela mitt liv. Men inte längre. Eftersom jag var så glad när jag kom till affären som hade 60% rabatt på allt så blev jag bara tvungen att vara lite vild. Somt det där med sushin. Jaja, den är i alla fall vit, varm och ganska cool. Och den var på rea.
Nu kom jag att tänka på att de som jobbade i affären säkert var jätteledsna, för de hade gått i konkurs. Fan vad tråkigt.
Skit samma, jag är glad!
YEY


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du har fyndat lite. Jag gjorde misstaget att köpa en vit jacka en gång när jag var runt 16-17. Not so clever för en pedant som mig! =) Hoppas du inte blir sjuk. Läkaren sa att Cornelia skulle vara hemma i en vecka, men jag vill inte få några sura kommentarer på jobbet så...

Postat av: Hannah

nästa gång du tar bild, kan du inte va ute i din nya jacka då=)

2009-02-02 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback