Wohoo

Life is good!
Inte just nu, men det kommer bli. Ohh la laaa, jiipiiiii.

Idag efter mötet hos studievägledaren har poletten äntligen trillat ner. I know what to läsa i höst. Yes yes yes! Kan det bli bättre. Både jag och Nabil har bestämt oss, hoppas bara vi kommer in.
I framtiden kommer vi bli Mrs Informatör och Mr Socionom. Hur nice är inte det? Yes.
Skönt att ha ett mål, att veta vilken väg man ska gå! Åhh vilken lättnad!

Läget just nu är dock lite sisådär. Jag hoppas inte att jag har fått influensa eller nåt för min mage är inte vad den borde vara. Jag har hostat upp kräk ett otal gånger idag. Men sjukanmäla sig vågar man i alla fall inte. Nåväl, så länge man inte får upp pizzan får man väl le och vara glad!

Nu vill jag bara komma iväg till linköping, läängtar!
Gosinatt, ha en underbar helg nu, ni lediga själar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback