Akta er för hakörhängen

Jag lade just märke till bilden på min header. Bilden har jag såklart lagt märke till förut, men inte hakan. Jag ser hakförlängingen. I guld. Jag blev nästan lite rädd först. Efter mycket funderingar har jag kommit fram till att det måste vara mitt örhänge. Tips till er därute: att köpa örhängen som liknar hakor är ingen hit. Ta till er detta nu. Bojkotta alla hakörhängen ni ser!


Så börjar misstänka att jag har en släng av självdestruktivitet. När jag är kissenödig orkar jag aldrig gå på toaletten. Jag tvingar mig själv att sitta och hålla mig. I timtals. Tills jag inte längre kan sitta still. Eller stå still. Sen måste jag springa. Rusa. Jag mår ju inte direkt dåligt av det, det är bara en observation jag gjort.



Kommentarer
Postat av: spiderchick

ja det skulle INTE förvåna mig om det kom gravidkläder i size zero!

Postat av: hannah

du, det där med att inte gå på toa, det gör inte jag heller. det är väl ändå liite bra att kunna hålla sig länge. så tänker jag i alla fall=)

2009-07-28 @ 15:55:49
Postat av: Josefin

åh vad skönt. då är jag inte ensam :D då kanske vi slipper blöjan i äldre dagar!

2009-07-29 @ 00:15:58
URL: http://joseflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback