Cykeltur, cykeltur

Åh så himla typsikt! Hade bestämt mig för att vakna kl 9 idag så jag kunde ta det värsta lugnt innan jobbet. Och hinna med allt det där jag borde. Men nejdå, jag försov mig som vanligt. KUL. Två timmar med. Men men, jag har i alla fall hunnit med det mesta.
Usch nu sitter jag bara och bävar inför min cykeltur jag ska ta till jobbet. Jag har inte cyklat på år och dag, sedan en viss person (läs Nabil) kvaddade min cykel. Men nu blir jag så illa tvungen eftersom jag slutar kl 01 och han börjar kl 08, hela helgen. Och alla tre veckor framöver. Jag måste förövrigt gå i en halvtimme för att hämta cykeln eftersom det är mammas jag ska låna. Nej jag orkar inte. Guudars.

Hoppas ni andra får en underbar fredagskväll. Om jag har nåt att berätta blir det kanske lite nattblogg senare. Men who am I kidding? Vem förutom jag kommer sitta vid datorn i helgen? Förmodligen inte många.


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet ,

jag gillar faktiskt den från Gina bättre :) Vilken fin header !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback