Halstablett, tack!

God afton!
Nu är jag riktigt utpumpad. Det är inte så kul att jobba med en ond hals. Den har gjort ont i över en vecka nu. Helt galet. Imorgon ska jag köpa bedövande halstabletter och hoppas att det hjälper lite.

Jag blev så glad nyss när jag såg att en aning fler besökare hade hittat sig hit. Välkomna till min enkla boning!

Har suttit och kollat på dokumentärena "Living with Michael Jackson" och "Living with Michael Jackson the truth". Vad som är the truth på riktigt lär man väl aldrig få reda på, men det var intressant att se vilka svar ursprungsdokumentären hade lämnat ute. Och hur manipulativ Bashir, intervjuaren var. Allt för att ge en illusion om hur hemsk MJ skulle vara som människa. Jag vet vad jag tror. Vad jag också vet är att avundsjuka och desperata människor kan sträcka sig långt för framgång och rikedom.

Återkommer senare när jag har klarnat till, blir så otroligt SEG när jag kollat på tv i timmavis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback