Hund? Tvättbjörn? Sverige? Sjukdom? Va?

Sitter här i godan ro och läser lite bloggar, kollar lite sidor, tittar in det senaste på Gina. Sedan hittar jag en ny blogg och skummar igenom den lite snabbt. Då fastnar jag för något nytt. Mårdhunden. Den verkar vara någon sorts blandning mellan en tvättbjörn och en hund- och den sprider allvarliga sjukdomar. Den har invandrat till Sverige från Finland. Mer kan jag bara inte ta in just nu. Jag är förundrad. Är det bara jag som aldrig har sett en sådan innan? Är detta djur allmänt känt? Är detta sant? Va? Va? Va? Hur kunde jag inte veta om denna varelse?

Jag är chockerad.

Kommentarer
Postat av: TOBBE

tack för din kommentar. allt bra med tjejen?

Postat av: Johanna

Haha eller hur! Ohuuu, jag gillar din blogg :)

2009-07-30 @ 03:43:38
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack detsamma :D

2009-07-30 @ 11:29:44
URL: http://joseflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback