Kändisspotting?

Är det någon man gärna skulle vilja se strutta runt på stan är det ju typ, Johnny Depp, James Franco eller Jude Law.
Oddsen är ju tyvärr inte allt för stora dock, när man bor i denna lilla lilla stad. Växjö. Buhu. Växjö är ett spädbarn.

                                                                                                                                                                                                                                            När jag var på Åhlens i lördags såg jag att hon den dära Shirley Clamp stod där. Rättare sagt, jag hörde henne först.
En ihärdig stämma som absolut inte ville bli gul av brun utan sol. Hon blev tydligen alltid fylld med gula fläckar när hon använde det. Men hon i affären insisterade på en viss produkt, den skulle bli jättebra. Väldigt enkel att få jämn. Men Shirley nöjde sig inte med den. Nädå hon skulle kolla vidare i andra affärer. Det allra bästa skulle hon ha, Shirley Clamp.



Men hallå. Var är Johnny Depp? Eller Håkan Hellström?

Lyckade syner:
Pontus Gårdinger, jag kramade honom. Det var en fin stund. Dessa studentfester.
Rederiet-Tony, på tåget (bytte i alvesta) jag var nämligen kär i honom vid det tillfället, jag var 11.


Misslyckat:
Charlotte Perelli
Anna Book
Casper i Arvingarna
Runar
Shirley Clamp
Jill Johnson
Harald Treutiker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback