Köttfärspaj in the making

Jag försöker mig på att göra paj. Bättre än korv! Jag tror den kommer lyckad faktiskt. Jag känner det. Så jäkla asproffsigt att ställa sig för att göra paj kl 20 30 liksom. LIVING THE DREAM, som björn gustavsson skulle ha sagt.
Fast tidigare idag blev det pizza. Mindre proffsigt där, skulle jag vilja påstå. Nu försöker jag vänja mig med ett liv nästan utan stålar. Så pizza går ju fetingbort. Och sallader. Att göra en god sallad kostar ju för fanken en förmögenhet. Nä, sallad är lyx. En lyx som jag inte längre kommer kunna ha råd med. Och vegetarianer som faktiskt använder det som argument att de äter mycket billigare. Pyttsan.

Börjar jobba om 11 timmar. Det känns ju askul, verkligen.

Med köttfärspaj i magen löser sig allt. Det tror jag på.
På återseende!


Bättre än korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback