living the dream baby!

Kvällen igår var hur bra som helst, riktigt tråkigt att min vän ska flytta till Berlin, det känns i lilla hjärtat. 8 dagar kvar nu, eller nåt. Men vi hade trevligt, pratade gamla minnen och skrattade. Sen gick vi ut och då splittrades vi lite. Men det är så det blir när man går ut antar jag. UNDERBAR KVÄLL.

Förövrigt är jag så in i nordens trött på töntiga människor som väljer att inte förlita sig på sin egna uppfattning om saker och ting, utan går efter ord från människor som bara vill illa. Så svagt. Skrattretande. Löjligt. Retarderat. Jag blir bara så trött. Jag är ingen sådan som fläker ut hela mitt inre, men bara för att jag inte vill vara för personlig med folk betyder det inte att jag inte bryr mig. Och att jag inte vet att jag förtjänar bättre. För det gör jag.
Jag vet att jag är så sjukt mycket bättre än er som väljer att vara på det sättet ni är. Jag är så SJUKT mycket bättre.
Ni tror jag inte fattar men det är ett medvetet avstånd jag gör. Och jag skrattar högt bakom eran rygg.

Första och sista gången jag skriver något sådant här för det är urpatetiskt. I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback