Mina pengar får ni inte, i alla fall

Härlig dag. Oväntad ledighet, oh la la la, vardagslyx! Så när jag trallade tillbaka hem kl 9 på morgonen, kom jag på att  jag missat köpa present till Nabil. Han fyllde år i typ... torsdags. Men hey, tid och dagar och sånt är bara ett oviktigt påhitt av människan. Så hela dagen har i alla fall gått åt till att vara sådär huslig och fjantig. Det blev även presentjakt, och jag tror jag hittade den bästa. Men den kommer inte förrän om några dagar. Bättre sent än aldrig. Så länge fick han några småpresenter och så, och han blev jätteglad. Men det visste jag väl att han skulle bli.

Jag har även hunnit med att kolla på tv. Och på den stunden hann jag bli otroligt trött på de här hjärt och kärlsjukdoms reklamerna. Det är ett allvarligt problem, men med reklamer som känns lika långa som filmen Titanic lär de inte vinna mångas bidrag på. Inte mitt i alla fall. Pengarna kommer säkert bara gå åt till deras nästa lika långa reklamfilm. Det kostar ju inte direkt lite med tv-tid.
Nåväl. Jag tittar nog in lite senare. Lite vääl tidigt att sätta sig och blogga kl 19 30. Det är bara inte jag.


Mischo efter för många reklamer

Kommentarer
Postat av: lina

Kika gärna in på länken nedanför och rösta på nr 3, LINA!

Det är min första veckans blogg tävling jag är med i och jag skulle mer än gärna vilja vinna! :)



http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg.html

2009-07-27 @ 21:14:59
URL: http://mylifeinwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback