Har vaknat ur min lilla dvala

Ursäkta för otroligt dålig uppdatering. Jag slår mig själv på fingrarna och lovar att bli bättre. Det värmde mitt lilla hjärta lite att se att det finns en och annan trogen människa där ute som tittar hit lite då och då. Tack. Om ni fortsätter så, fortsätter jag att skriva. A deal is a deal?

Ja vad har hänt sedan sist egentligen? Jag tänker inte gå in på detalj eftersom jag gissar att det inte är så intressant att höra mig snacka om hur många gånger jag har bortstat tänderna, hur många körlektioner jag tagit eller vad jag har shoppat. Så vi skippar det.

Ja ja. Det är rätt skumt ibland när man ska vara lite cool och skriva någon engelsk klysha mitt i sin lilla text. Som nyss när "Back to business" blev "Bäck tu bisnis" innan jag raderade det och skrev det igen. Jag HOPPAS att det beror på klockslaget och INTE att det var två år sedan jag satt vid skolbänken sist, att min engelska blivit sämre eller att jag råkat få dysleksi.

Just nu lever jag lite som i en dröm. Det är nämligen så att jag till min stora förvåning blev sjukskriven två veckor, dessutom två veckor innan min semester börjar på fyra veckor. Ja det är väl bara att gratulera mig själv. Tack!
Så nu har jag alltså lite drygt 5,5 veckor kvar att vara finurlig på. Göra saker jag aldrig annars hinner eller orkar. Låt spelet börja!

Än sålänge är det en sak inplanerad. En vecka i sälen. Jag ska vandra. Jajemen, slå upp tält, leva på konserver och nyfångad småfisk. Ha tovigt hår och underställ. Behöver jag nämna att detta inte kommer bli dokumenterat i bilder? I alla fall inte bilder på mig.

Over and out mina gulliga trofastingar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du blivit sjukskriven? :(

2009-06-06 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback