Jag är ett får.

Godmorgon.

Idag blir det en sån där skitrolig dag. Det enda jag behöver bry mig om idag är att äta, fixa i ordning mig och hinna med bussen till min vän. Åhh vad härligt, att göra av med en hel dag på ytligheter och totalt världsliga saker. Som en dröm.

Ikväll ska jag följa med på hennes jobbfest. Just sådant kan jag tycka är lite obekvämt. Det är som att offra sig frivilligt till högre makter eller låta sig torteras till döds. Man blir som det svarta fåret bland alla de fina, vita, som känner varandra så väl. Men det ska nog bli kul ändå. Efter det blir det i alla fall lite utgång och sånt där, det är ju alltid uppskattat.
 
Dagens i-landsproblem: Maska i strumpbyxan.

Ha en skön lördag nu hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback