Söndagar- lockar soffliggaren i dig.

Jaha då har hela den här dagen gått också. Gårkvällen var trevlig, det blev inte så mycket av fårsituationen som jag trodde det skulle bli, skönt.
Råkade sätta igång mtv tidigare idag, det var The Hills maraton.  Som den sucker jag är så fastnade jag vid detta, satt som klistrad till detta ointressanta program. Oundvikligt. Jag ville liksom byta kanal men kunde inte. Ju sämre ett program är, desto större förmåga har det att få fram dessa soffliggarfasoner. Konstigt nog.
Vilken drama. De lipar, de "jobbar", de bråkar och blir vänner igen. Buhu.

Igår åt jag en grandiös middag. Kl 4 på natten. När jag satt på bussen hem kom jag nämligen på hur hungrig jag faktiskt var. Fläskkarre- två stycken, couscous till 4 personer och så mycket sås att jag kunde bada i det. Gott var det iallafall. Sen när jag skulle sova var det sådär jobbigt ljust överallt. Började fundera över ifall det inte kunde vara så att kl var halv 5 på eftermiddagen istället. Undrade om jag kanske borde väcka nabil. Men det gjorde jag inte.

nu åter till tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback