The Sims 3 och allt är räddat.

Halkbanan var a never ending story, men det löste sig till slut. 7 timmar senade var jag åter tillbaka till denna stad. Himla trångt att sitta i mitten i baksätet med. Hmm. Men jaja. Yes! Klar med det.

Här jämte sitter katten och lyssnar på sinatra. Yes, så fort hans röst börjar ljuda i högtalarna blir han som förstenad. Börjar spinna och kisa med ögonen. Det är en lustig liten rackare vi har.

Nåväl, när nabil kom och hämtade mig fick jag världens bästa present. The Sims 3. Snacka om att inte kunna slita sig. Jag har spelat som en galning sen jag kom hem. Går inte att sluta. Självklart måste man ju göra allt sådär supernoga. Och fuska till sig massa pengar. Har köpt cyklar, bilar, och designat allt sådär själv som man kan göra nu. Vad fantastiskt. Inte trodde jag när jag satt där med mitt första simsspel för ett ex antal år sedan, att det skulle komma en sån här uppföljare. Suck. The sims är så underskattat, vilket jag påminns om varenda gång jag startar upp en ny spelomgång.

Nej nu ska jag natta simarna en sista gång för dagen.
Och fundera lite om man säger similons åt deras valuta.

TACK NABIL!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback