Tomma balkonglådor

När jag tidigare gick ut på min balkong för att ta lite frisk luft så blev jag uppriktigt ledsen över vad jag kom att lägga märke till. Min blick fastnade vid balkonglådorna. Jag sådde nämligen lite gräs för någon vecka sedan. Det gräset jag lade märke till ikväll var det taffligaste jag någonsin sett, inte ens värt att kallas för gräs. Till detta har jag ingen förståelse alls.
Jag är inte direkt någon newbie inom området heller, senast för några veckor sedan var den första omgången gräs så frodigt så. Nu sitter jag och funderar över vad jag har gjort för fel. Varför? Marsvinen är förkrossade, gräset som skulle finnas i de där lådorna vid det här laget skulle ju vara deras levebröd i 4 veckor framöver. Nu blir det vatten och bröd för deras del. Det är synd det här. Riktigt synd.

Två mycket besvikna individer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har din dag varit idag?

riktigt söta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback