350 bilder

Idag har jag varit på gott humör hela dagen. Av något som jag egentligen inte trodde man ens kunde bli SÅ glad av. Idag damp nämligen alla våra bilder som vi framkallat ner i brevlådan. Åhh vad KUL det är att ha äkta bilder i sin hand för en gångs skull och inte sitta och glutta på dem på datorn. Så nu är alla i RIKTIGA album med bildtexter skrivet av ÄKTA bläck. Åhh vad fint. Det är så kul att bläddra igenom dem och minnas alla de där stunderna som var något extra. Det är de där stunderna som man lever för.

Imorgon är det tidigt möte på jobbet. Då kommer bilen köras; till möte och hem igen kl 9, till jobbet och hem från jobbet och till jobbet och hem från jobbet på natten för att hämta mig. Not nice. Och så är det inte så värst kul att stiga upp så tidigt när man ska jobba till natten är kommen. MEN MEN det gör inget för jag har ju mina fotoalbum.

Ha det gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback