Obekvämligheter

Vi vandrar vidare i djurtemat lite till.

Jag var på Åhlens och fick syn på Maria Montazami på boksignering. Snäll som jag grabbade jag tag i en bok och ställde mig i kö så att mamma skulle få lite stjärnglans i bokhyllan. Så tänkte jag: varför inte ta en bild också. På mig och Maria. Gud vad kul. Fast det blev inte så roligt som jag hade tänkt mig. Jag har nämligen nervösa tics i läppen. Ganska otrevligt.
Så när jag stod där jämte henne (och lyckades lägga en arm mot ett ställe som för henne måste ha varit obehagligt) och vakten skulle ta bild, så såg jag folkhavet som stod kvar i kön. De var väldigt många och jag har väldig scenskräck. Även om den i vissa fall blivit bättre med åren, så måste jag haft en enormt dålig dag just då. Läppen började hoppa som aldrig förr och jag fick anstränga mina muskler till tusen i ett försök att minska det dramatiska minspelet som skedde i mitt ansikte. Detta resulterade i att jag ser ut som en skrämd 12-årig skär gris jämte en lång gazell. Mitt ansikte ser helt deformerat ut på denna bild. Så fruktansvärt fult.
OBS! Ansiktet på bilden är ett montage/rekonstruktion! Det är alltså värre än vad det ser ut.

Kommentarer
Postat av: hannah

hahahaha, jag dör vad kul, jag vill se din hoppande läpp! :D så kul att du stå jämte montazami, vad fin hon är!! och du med, en mycket vacker skär rosa färg ;)

2011-11-14 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback