joseflinbloggen gör nypremiär

Ja, då sitter jag här igen. Med en header jag gjort i.. *trumvirvel* PAINT. Ja, jag sa paint. Svårt att tro? Nej, det trodde jag inte heller.
Men, ingen idé att bita på naglarna över det där hörrni. Det kommer att komma en ny. I framtiden. Kanske inom två år, kanske inom 10 år. Jag kan inte lova någonting.
Så nu undrar ni (who am I kidding? Jag vet att jag pratar med mig själv här) förståss vad jag gör nu?
Jo, jag sitter här i en tillfällig lägenhet som jag ska bo i under tre månader. I Sveriges metropol, Stockholm. Den fantastiska storstaden. Så glammig, så oförstörd, så vacker. Jag trivs faktiskt riktigt bra. Lever på konserver och annat jag hittar i skogen, typ.
Nä. Men jag är här för att praktisera och det gör jag riktigt bra, tycker jag nog. Har hamnat på en arbetsplats som är otroligt underbar att vara på. Rätt nöjd och uppe på tok för sent säger jag nu godnatt. Jag återkommer snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback