Min 17 kilos viktresa med LCHF

Ja nu har jag gått ner till min normalvikt igen. Det tog inte mer än 10 månader (5 månader med LCHF eftersom jag slutade med LCHF i slutet av sommaren)
Den här bilden jag lägger upp nu har jag inte visat för någon. Men nu gör jag det för att jag ska kunna gå tillbaka i bloggen och se just den bilden om jag någon gång skulle vara så dum och få för mig att sluta med LCHF igen.
Jag, förra året vid den här tiden (har ingen bild där jag vägde som allra mest)
och 17 kilo senare
Om du är trött, hängig, ångestfylld, uppblåst, överviktig, eller har eksem, psoriasis och ledvärk. Testa LCHF, det kan hjälpa dig också.
Jaja nu är det bara träningen som ska komma igång med. 2012 ska bli mitt år!
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sanna

GALET HEEET!

2012-01-02 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback